Cerca a l'element

Educació i Cultura (ISSN 0212-3169) editada pel Departament de Ciències de l'Educació de la Universitat de les Illes Balears, primer, i pel Departament de Pedagogia i Didàctiques Específiques, des del 2005, va ser fundada pel seu director el Sr. Antoni Colom Cañellas l'any 1982. Publica des dels inicis, articles i monografies sobre educació en la que hi col·laboren tant professors de la mateixa Facultat d'Educació, com professors convidats d'altres universitats espanyoles i alumnes d'estudis d'Educació.

Nota: els documents no digitalitzats d'aquesta col·lecció, que es mostren en el seu format original electrònic, han estat aportats per Edicions UIB.

Aquesta col·lecció consta de 21 volums.

Com es pot trobar informació a la col·lecció Educació i Cultura - Volums Complets